Wat zijn de betaalmogelijkheden?

-U kunt veilig betalen via Ideal nadat uw de gewenste artikelen in uw winkelmandje heeft geplaatst. De transactie vindt plaats in een daarvoor beveiligde kassa omgeving.

-Bestellen vanuit België kan met Bancontact of de optie vooraf overmaken. Voor het bezorgen in België gelden dezelfde bezorgkosten als in Nederland.

- U kunt ook kiezen voor betalen achteraf via Klarna achteraf betalen. Zij nemen het gehele betalingsproces voor hun rekening en zorgen ervoor dat dit in een veilige betaalomgeving gebeurd.

-U kunt er ook voor kiezen om contant te betalen bij afhalen.

-Voor betalen vanuit het buitenland (uitzondering België), kies voor vooraf betalen. U ontvangt dan een factuur/facturen per mail. Zodra het bedrag binnen is op onze rekening wordt uw bestelling in behandeling genomen. Lees ook 'verzendkosten en retourneren in binnen- en buitenland', u vindt dit document onderaan de webshop bij de klantenservice. 

 

Wie komt er bezorgen?

-Of wij komen zelf bezorgen of onze vaste leverancier komt bij u bezorgen. Er moet bij levering altijd iemand aanwezig zijn die kan helpen sjouwen, daar onze bezorger alleen komt leveren.

 

Worden de meubelen gemonteerd geleverd?

-Voor wij bezorgen nemen wij altijd contact met u op en wordt er besproken hoe de meubelen naar binnen kunnen. U kunt bij de artikelen zien of ze gemonteerd moeten worden, dit doen wij voor u. U zult van ons nooit een ingewikkeld bouwpakket ontvangen. Lees de voorwaarden voor het monteren in het document 'Monteren en bezorgen op etagewoningen', u vindt dit document onderaan de website bij Levering en bezorgen.

 

Worden meubelen op hun plaats gezet?

-In principe wel, wanneer een artikel gemonteerd moet worden doen wij dit uiteraard waar het stuk komt te staan. Wij zullen dit ten allen tijde van te voren met u bespreken zodat u niet voor verrassingen komt te staan. 

 

Wanneer wordt er geleverd?

-Bij iedere bestelling nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor het leveren van de order.

-Wij leveren (voorlopig) niet in het weekend.

 

Kan ik mijn bestelling in opslag laten bewaren?

-Met uitzondering, neem even contact met ons op vóór u de bestelling plaatst.

 

 

© 2016 - 2020 Just Cozy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel